Košík je prázdný.
Jakub Točoň
Hradec-Nová Ves 98
790 84 Mikulovice
IČO: 02939134
Veškeré uvedené ceny jsou konečné, tedy včetně DPH a balného.
Zboží posíláme Českou poštou.
Při objednávce za 990,- Kč a více je poštovné ZDARMA.
Při objednávce do 990,- Kč účtujeme poštovné 100,- Kč.
Při zakoupení jakéhokoliv množství nepražené kávy účtujeme vždy poštovné 100,-Kč.
Poštovné na Slovensko je 190,- Kč za každý balík.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě JesenikCafe.cz, zašle dodavateli e-mailovou zprávu. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.
Je vhodné zboží zasílat zpět v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní - 99,9% reklamací týkající se kvality kávy řešíme její okamžitou výměnou.
Přijaté objednávka bude potvrzena do druhého pracovního dne e-mailem.
Dodací doba na veškeré zboží je max.48h+doprava společností Česká pošta. V případě, že dodání není možné, nebo nebude do týdne, budeme Vás informovat do druhého pracovního dne po obdržení objednávky.
V Jeseníků dne 7. 8. 2017